Sunday, March 29, 2009

weekend

hari minggu..memang sangat dtunggu la.....so ape yang saya wat ye..hurm...
pagi sabtu, ronda kuantan with my sis.... cari jalan short cut to office...
then, i drove to trg.... saya tak blk umah mak dulu but go to my sis home at Dungun... tell me why???? because i nak merasa masakan kg akak yang best...da lunch meal so simple..but, imagine..saya tambah tiga kali..tiga pinggan....lagi la, nek ma ade skali kat situ...asyik surh saya makan bnyak...kecik sangat ke saya nih????

hidangan lunch ari tu ade la sambal petai (lamae gile tak makan), sotong bakar, ikan masak jawa, ngan ikan aduhai goreng( i pun tak tau ape jenis ikan nih), tambah lagi cicah ngan budu..he..he..my favourite gak itu.... lame tak makan cam nih...best sangat..... fuh, kenyang.....

the next day...pegi jupa dentist, wat scaling...sakit bangat..rase nak tercabut seme gigi nih....now, i try find out one of ortho dentist for da care...belum jupe lagi..... Teh cal me..ask to go to kuala kemaman...jalan-jln cari makan.... but, today i prepare nasik ayam for my mum...so..tak sempat nak gi kuala kemaman...i am so sleepy at that time...

in my mind.. a lot work still not complete....
consaimen record from miss goh????
another one from Tuan Shaikh....
i try to finish all tonite....chayook..