Friday, October 2, 2009

Tuhan..aku rindu sangat...

free music downloads | music videos | pictures

Aku rindu sangat kata2 semangat dari dia...
Bibir mak tak pernah lekang dengan kata nasihat...
Emak tak pernah lupa ingatkan anak2 dia...
Emak tak pernah jemu berikan ilmu tuk anaknya...
aku rindu ..bibir mak yang tak pernah lekang dengan seyum...
Jarang skali tuk marah anaknye.. jarang skali ungkit kesusahan besarkan 10 orang anaknye...

Bile kaki aku mlangkah ke skolah..emak slalu pesan doa itu...semoga aku terus amalkanya..
bile aku takut exam...emak suruh lagi aku baca doa ini...Tuhan..dia tak pernak lupakan aku dengan kebaikan.... Ya Allah..tempatkanlah ibuku di tempat orang yang beriman bersama 'payung emasnya'...amin.....


2001

2006

matriculation year..

iwan ngan mak

anak mak..yes..i am.....al-fathihah