Friday, September 26, 2008

terima kasih

terima kasih kerana memberikan saya kasih sayang agar saya bisa ketawa,
terima kasih kerana memberikan saya syurga agar saya dapat nikmati bahagia,
tarima kasih kerana memberikan saya seribu doa agar saya tahu erti kesyukuran,
terima kasih kerana memberikan saya kegembiraan agar dapat saya sembuh segala derita,
terima kasih kerana memberikan saya kata2 azimat agar dapat saya buang segala sengsara dan dendam kesumat,
terima kasih kerana memberikan saya semangat agar saya terus berjaya,
terima kasih kerana mengajar saya dengan penuh kelembutan agar sya dapat hormat-menghormati,
terima kasih kerana membimbing saya dengan penuh kasih sayang agar saya bisa mengasihi,
terima kasih kerana memberi saya sepenuh perhatian agar dapat saya bina semula keyakinan,