Saturday, April 18, 2009

tauke kerepok kering..hua..ha..

once saya blk trg..i will got a bundle of memo tu buy kerepok n sata...
diorg slalu cakap yg krepok trg best....hurm..aku pun jd conpius...mcm mane rase best tu.. ak pun yg lame dah makn tak tau rase macm mane yg dikate best.....
so..hari tue, before back to trg...5 kg kropok kering dipesan..abih la orange aku bau ngan krepok... luckily, this week, mak sedara kakak ipar aku ade amik itu krepok dari batu rakit sane bawak blk ke pake...kropok pun sedap gak..so, bg tidak menghampakan org yg maukan krepok sedap itu, aku test goreng and ask my mum and my bro..how???camane rase...
diorg pun cakap sedap..ok..bole dijual...ha..ha.. kene amik untung nih..tp it not me..i just help them to get what they want... n one thing before back to temerloh tomorrow, get sata and otak2 at favourite stall...kuala kemaman la..warung pak aziz.....