Tuesday, September 8, 2009

dreaming n embrassement

im sory guy, aku tak bmaksud x endahkan panggilan itu...
one day in da evening... lately, i dont know, where i put my mind....
fikiran melayang..jauh ntah ke mane.. betul kata Pn Na tu...

i'm walking at corner hospital side...
behind me.. tdengar seakan suara memanggil....
dalam hati aku( sape la PSY patient yg memekik tu)...

hafrizal: yanie...melaung lagi...yanie...dan lagi..yanie.......
aku: terus jalan...dengar... tp x tau lak mamat nih panggil aku..
staff nurse at that side: say to hafrizal....ko memekik tuh paggil sape hah???
dengan selambe, aku pusing belakang....
oh..ko paggil aku ke... aku ingat org sakit mane melolong tadi....
aku tersengih macam kerang busuk..rupenye si hafrizal dari wad supply lagi dah mjerit, melolong memggil.... aku ni pekak sket kot ari nih..he..he...SORRY LA BRO....