Friday, September 18, 2009

salam aidilfitri...

buat rakan sekolah, rakan sepermainan d terengganu, saya tak dapat beraya dengan anda sekalian pada tahun ini.. dan mungkin sepanjang perayaan ini saya tiada di rumah..because my mum was admitted to HUSM and i will accompanied her till my end of holiday that second of October or until Tuan Shaikh or Miss Wee calling me to report duty for my new posting..

dengan itu, saya mengambil pluang memohon ampun pada anda sekalian jika ade janji yang tak tertunai dan salah silap yang tak saya sengajakan.. SALAM AIDILFITRI..MAAF ZAHIR BATIN

especially for my close rakan sekampung..ninie, irah,zam,eira, zarif,mawi,mamat, iwan, dino, epie and all....saya amat merindui kamu semua......... take care all of u..salam....

breaking fasting together..2 days before raye at nasi kukus..paka...

waiting...

erah, me n zam

ninie on da right

on left..mawi,maro,mat, iwan
center...zarif
right...zam, me, erah..ninie not in da pic